Pár hónappal ezelőtt még 14-20 ezer forint volt a korlátlan beszélgetést garantáló Vodafone-csomag. Ma már azonban 10 ezerért is odaadja a cég. Pórul jártak az első belépők - vendégposzt következik.
Megbántott a Vodafone. Néhány hónappal ezelőtt az előző szolgáltatótól átmentem a Vodafone-hoz, mivel az egyik Red csomag előnyös volt számomra. A társaság idén vezette be a piacra a Red díjcsomagokat, ezekről azt kell tudni, hogy korlátlan beszélgetést és sms-küldést biztosítanak valamennyi belföldi hálózatba, és 2 gigabájtos netforgalom is jár hozzájuk. A csomag bár drága, de kiszámítható költségeket jelent, ezért is választottam.
Pár hónappal ezelőtt 14 ezer forinttól indultak ezek a csomagok, erre jött rá az új készülék miatti - esetleges - további költség, én közel 16 ezer forintot fizetek, ha jól emlékszem, volt 20 ezer vagy annál drágább redes csomag is.
Ma már 10 ezer alatt
Úgy fest, sokan drágának találták, mert a Vodafone az egyik kuponos oldalon néhány hete 9990 forintra vitte le a legalacsonyabb redes árat, ma pedig már mindenkinek 9900 forinttól adja a legolcsóbb redes csomagot, igaz ehhez csak 0,5 gigabájt netforgalom tartozik. Nekem elsősorban a korlátlan telefonálás, és az sms-ezés miatt van szükségem erre, így a magasabb netforgalom nem hat meg. Egy Vodafone-os ismerősöm érdeklődött az ügyfélszoglálaton, hogy át lehet-e lépni a 9900 forintos csomagba, nemleges választ kapott.
Magyarul, akik az elsők között fizettek elő az átalánydíjas szolgáltatásra, pórul jártak. Ők ugyanis kétéves hűségnyilatkozattal elkötelezték magukat, tehát 24 hónapig fizethetik a 14-20 ezer forintos összeget. A később belépők viszont olcsóbban telefonálhatnak naphosszat, valamivel alacsonyabb netforgalom mellett.
Kiemelt ügyfeleket bánt a dolog
A dolog pikantériája, hogy a Vodafone a redeseket kiemelt ügyfélként kezeli, ezt kommunikálja feléjük. Való igaz, hogy például egy ügyfélszolgálaton, a redes előfizetők hamarabb kerülnek sorra. Mióta redes vagyok, többször is fizettem be számlát az ügyfélszolgálaton. Mind a Mammutban, mind az Alleeban lévő Vodafone-egységben viszonylag sokan voltak, de soron kívül fogadtak. Az elsőként redes csomagot vásárlók a kiváltságos helyzetük ellenére joggal érezhetik megbántva magukat: rossz szájízzel maradnak Vodafone-osok.
Tehát hiába tudatos vásárló valaki, elolvassa az apróbetűs részeket, megnézi a kínálatot a választás előtt, de azzal még a legkörültekintőbbek sem tudnak mit kezdeni, ha egy szolgáltató magához köti őket, később pedig az új előfizetőknek lejjebb viszi az árat. Marad nekik a rosszérzés, a "hűség" lejárta után pedig a szolgáltatóváltás lehetősége.
Korábbi Bukszák:
Mennyiért közlekedhetünk a mini Skodával?
Hány grammosak a bolti zsemlék?
Utolsó kommentek