Bár sokáig ez volt az egyik legjelentősebb hirdetési újság, most eltűnik. Legalábbis a neve.
"Szeretnénk elsőként tájékoztatni arról, hogy március 31-től az Expressz.hu szolgáltatásait, a mai kor igényének mindenben megfelelő Jófogás.hu oldal fogja kiszolgálni" - ez áll abban a levélben, amelyet az Expressz.hu kedd délután küldött a felhasználóinak. Azaz az apróhirdetési piac egykori vezető márkája eltűnik.
A lépés közel félmillió apróhirdetést érint, az Expressz honlapja szerint kedden kora este 460 032 hirdetés volt elérhető az oldalon.
A havi több mint egymillió egyedi látogatót számláló Expressz.hu régi szereplője az apróhirdetési piacnak, az azonos nevű újság pedig a kilencvenes években az egyik legfontosabb hirdetési lap volt.
Az Expressz portál tulajdonosa - a TME-csoport - azonban úgy döntött, kivonul Magyarországról, a Jófogás.hu-t működtető Schibsted Classified Media pedig jelentkezett vevőnek. "Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat” - idézte a hvg.hu Peresztegi Zoltánt, a Schibsted Classified Media-csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnökét.
Korábbi Buksza-posztok:
Mennyiért eszik a budapest elefánt?
Ezek Budapest legdrágább kéglijei
Sokszor a kukában végzi, pedig hasznos lehet
Mely városok állnak jobban Budapestnél?
Véget vetnek a hőpapíros garanciatrükknek
Egyetlen foglalkozás fizet jobban a politikánál
Utolsó kommentek