Bár sokáig ez volt az egyik legjelentősebb hirdetési újság, most eltűnik. Legalábbis a neve.

"Szeretnénk elsőként tájékoztatni arról, hogy március 31-től az Expressz.hu szolgáltatásait, a mai kor igényének mindenben megfelelő Jófogás.hu oldal fogja kiszolgálni" - ez áll abban a levélben, amelyet az Expressz.hu kedd délután küldött a felhasználóinak. Azaz az apróhirdetési piac egykori vezető márkája eltűnik. 

A lépés közel félmillió apróhirdetést érint, az Expressz honlapja szerint kedden kora este 460 032 hirdetés volt elérhető az oldalon.  

A havi több mint egymillió egyedi látogatót számláló Expressz.hu régi szereplője az apróhirdetési piacnak, az azonos nevű újság pedig a kilencvenes években az egyik legfontosabb hirdetési lap volt.

Az Expressz portál tulajdonosa - a TME-csoport - azonban úgy döntött, kivonul Magyarországról, a Jófogás.hu-t működtető Schibsted Classified Media pedig jelentkezett vevőnek. "Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat” - idézte a hvg.hu Peresztegi Zoltánt, a Schibsted Classified Media-csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnökét.

Ha tetszett a fenti poszt, vagy a többi poszt, akkor szeresse a Bukszát a Facebookon!